Na co si dát pozor při vyhodnocování dat z Google Analytics

Google Analytics je dnes nejpoužívanějším nástrojem pro webovou analytiku. Ačkoliv je jeho úvodní nastavení velmi snadné, tak jakákoliv pokročilejší analytika vyžaduje mnohem širší znalosti a pochopení toho, jak nástroj funguje a jaké má omezení. Na příkladech vysvětlím technické pozadí fungování Google Analytics (co je to návštěva, kdo je to uživatel, jak se měří čas strávený na stránce...) a poté ukážu komplikace, na které můžete při častějším používání Google Analytics narazit (aniž byste o tom věděli). Cílem přednášky je představit temná zákoutí Google Analytics, abyste mohli data lépe interpetovat a vyhodnocovat.

Přednášející

Karel Hladiš

Karel Hladiš

Karel vede tým marketingových specialistů v jihočeské online agentuře Inizio a zároveň dělá produktového manažera SEO nástroje Collabim.


Hlasování ukončeno